V modernom svete rýchlych vysoko inteligentných digitálnych technológií, ktoré o všetkom rozhodujú v jednom okamihu nemôžete zabúdať ani na úlohu ľudských zdrojov. Aj keď tu máme stroje a moderné aplikácie či systémy, emócie a rozum vlastné iba ľuďom, majú stále najväčší vplyv. A pokiaľ hovoríme o predaji, platí to dvojnásobne.
Dnes sú zákazníci náročnejší. A okrem toho sú tiež menej zhovievaví, čo znamená, že predávajúci má právo iba na jeden dobrý "výstrel" a dojem. Práca obchodníkov je dnes oveľa zložitejšia ako pred niekoľkými rokmi. V súčasnosti nie je dôležitá otázka: Ako sa môžete stať dobrým predajcom? Ale, ako môžete byť najlepším predajcom? Odpoveď na obe otázky je v skutočnosti pomerne jednoduchá. Byť aktívni.
Dobrý predajca si dokáže vybudovať vzťahy
Ak chcete byť dobrým predajcom, musíte pracovať na vzťahu so zákazníkmi, aby sa s vami cítili príjemne. Dobrý predaj spočíva vo vytvorení dlhopisu vzájomnej dôvery a porozumenia medzi vami a vaším zákazníkom. Ďalšou cestou je získať dôveru zákazníkov, ktorí s vami budú radi v obchodovať aj v budúcnosti.
Je to o správnom zacielení a hľadaní toho najsilnejšieho publika, s ktorým vám môže pomôcť telemarketing.
Dobrý predajca odpovedá
Namiesto záznamníka na telefonické hovory, odpovedajte osobne. To ukazuje zákazníkom, že vám na nich záleží, a že nie sú pre vás len horúcim želiezkom v záznamoch a prostriedkom pre realizáciu predajného plánu. Aj keď si to možno myslíte, zákazník o tom nesmie vedieť.
Ak ste veľmi zaneprázdnení, najmite si asistenta alebo ďalší personál na zvládnutie telefonických hovorov. A pamätajte, že ľudský hlas je oveľa efektívnejší ako hlas robota.
Dobrý predajca je expert
Vedzte, že dobrý predajca je vždy majstrom svojho remesla. Pozná svoj produkt alebo službu do najmenšieho detailu a neexistuje nič, čo by o ňom nevedel. V prípade účinného Cialisu to môže byť aj zábava, ale aj o tom je predsa vaša práca. S dôverou v to, čo predávate to pôjde oveľa efektívnejšie.